Terug naar hoofdpagina - Retour à la page principale - Back to homepage

JEUGDBEWEGINGEN  IN  VLAANDEREN

MOUVEMENTS DE JEUNESSE - YOUTH MOVEMENTS

om een nieuwe link (of een defecte link) te melden via e-mail.

De Kerknet website voor jongeren

Welkom bij Bouworde VZW

Een jongerenorganisatie die met de hulp van vrijwilligers armoede en bestaansonzekerheid probeert te bestrijden door hulp te bieden op het vlak van huisvesting - Un mouvement de jeunes qui, avec l'aide de bénévoles, essaie de combattre la pauvreté et la taudisation en aidant à l'amélioration de l'habitat

Chirojeugd Vlaanderen

Klik hier voor de lijst van alle afdelingen

Fédération nationale des patros flamands

Flemish catholic parochial youth movement

DON BOSCO YOUTH NET

Internationaal samenwerkingsverband tussen jongerenorganisaties, die in de stijl van Don Bosco werken - Collaboration internationale entre des organisations de jeunes qui travaillent dans l'esprit de Don Bosco - Don Bosco Youth-Net is the name of the (international) network of different Don Bosco youth organisations in several countries. They co-operate together in order to organise exchange experiences, and set up international activities concerning volunteering and training.

Eigentijdse Jeugd

Een club voor jongeren die graag in vriendschap samen komen, respectvol willen omgaan met de wereld en de mensen, het geloof dat ons inspireert met anderen willen delen.

Interdiocesane Jeugddienst - Pastorale pour jeunes des diocèses flamands

JEKA  Jeugdkampen - Camps de Jeunes

Jeugddienst Don Bosco

JOKA

Jongerenkampen Caritas organiseert kampen in bejaardentehuizen, psychiatrische instellingen en in tehuizen voor gehandicapten. Jongeren (vanaf 16 jaar) kunnen tijdens de zomer- en paasvakantie samen met andere jongeren een week op kamp gaan in een instelling. Zo brengen ze er extra vakantiesfeer, met en voor de bewoners.

K.A.J. - Cardijn Internet Site

De kinderstad van de uitgeverij Averbode

Katholieke Landelijke Jeugd - Jeunesse rurale catholique

K.S.J. - K.S.A. - V.K.S.J

+23

Alleenstaande jongeren van 23 jaar en meer willen er graag andere alleenstaanden ontmoeten

Site de rencontre de jeunes célibataires de plus de 23 ans.

ROeTSJ

Vereniging die onder de vleugels van de vzw Jong-KVG activiteiten organiseert die toegankelijk zijn voor jongeren met een verstandelijke, motorische of meervoudige handicap - Association qui organise, sous le patronage de l'a.s.b.l. Jong-KVG, des activités pour des jeunes handicapés mentaux et /ou physiques.

Scouts & Gidsen Vlaanderen

Klik hier voor de lijst van alle afdelingen

Association flamande des scouts et guides

Flemish scouts association